Stormfors grundar systerbolaget Leadfront med konferens inom Marketing Automation som rivstart

“Från Marketing Automation till Marketing Operations” är temat för höstens konferens för dig som vill lyckas med Marketing Automation.

Med ett knivskarpt mission grundades Leadfront under vintern 2017. Leadfronts arbetsstyrka består av konsulter specialiserade på att hjälpa företag att lyckas med Marketing Automation, oberoende av system eller hur långt du kommit. Stormfors stjärnskott och ständiga orakel inom digital affärsutveckling heter Maddja Nazari. Hon övergår till partner och verksamhetsansvarig till systerbolaget och tillsammans med Stormfors kompletteras bolagen och stärker varandras erbjudanden.

För en flygande start på hösten arrangerar Leadfront halvdagskonferensen ReachOut Nordic ‘17 som blandar de bästa tipsen och trendsspaningarna med de mest framgångsrika fallstudierna. Oavsett hur långt du kommit i ditt arbete med Marketing Automation, missa inte chansen att nätverka med marknadschefer, kommunikationschefer och VDs som alla vill maximera potentialen med Marketing Automation.
 
Läs mer på Leadfront.se och reservera din plats på ReachOutNordic.se

ReachOut konferens