Aktuellt

Recipharm Stormfors Digitalbyrå

Nasdaq-noterade Recipharm väljer Stormfors Digitalbyrå

Recipharm, ett globalt och mycket snabbväxande CDMO-företag inom läkemedelsindustrin, har byggt ny corporate- och IR-webbplats med hjälp av Stormfors. 

AMRA Stormfors partnership

Startup-vinnaren AMRA väljer Stormfors som långsiktig digital partner

AMRA, som precis vunnit DI Digital Startup Tour, har genom en tung investering från Pfizer nu inlett arbetet med en global expansion i samarbete med Stormfors Digitalbyrå.

Centuri webbdesign

The world is a mess. Deal with it.

Formuleringen är en del av den kommunikationsstrategi vi tog fram när vi inledde vårt samarbete med Centuri för flera år sedan. När Stormfors nu fick uppdraget att ta nästa stora steg med Centuris kommunikation så tog vi avstamp i både kommunikations- och affärsstrategin.

Amasten Webbdesign

Noterade fastighetsbolaget Amasten köper heltäckande webbplats av Stormfors

Som noterat fastighetsbolag så har Amasten två primära målgrupper som måste tillgodoses på webbplatsen - hyresgäster samt aktieägare.

jamstalldhet-stormfors-digitalbyra

Jämställdhet är viktigt för Stormfors lönsamhet

Vi lärde oss tidigt att det är viktigt med en diversifierad organisation för att kunna utvecklas och vara lönsamma. Vi fick ofta frågor från kunder varför vi endast var killar vilket gjorde att första steget i vår jämställdhetsresa blev att få in fler tjejer. Vi trodde att det var svårt för bolag med ett teknikteam att attrahera kvinnliga utvecklare vilket skapade undanflykter, tex “det finns såklart superduktiga tjejer därute men de är både färre än killarna och såklart mer eftertraktade av bolag som vi inte kan tävla mot”.