IMJ Group, som är Japans största byrå, skickade oss en inbjudan att komma till Tokyo för att presentera Stormfors för ledningen och för att träffa sju av deras globala kunder. Vi tänkte, i några minuter, och tackade sedan JA!

Hur ligger man steget före den digitala utvecklingskurvan? Vad är skillnaderna mellan B2B- och B2C-kommunikation? Hur ska marknad- och säljavdelning samarbeta? Vilka digitala verktyg funkar bäst? Torsdagen den 26:e mars står vi för frukost, nybryggt kaffe och rykande heta tips inom digital företagskommunikation. Kom förbi World Trade Center vid Centralen och lyssna på Stormfors Managing Partner Eric Langenskiöld.

Stormfors utökar sin personalstyrka med ytterligare projektledare. Att David vill arbeta med digital kommunikation är ingen slump. Efter att ha arbetat på en webbyrå och studerat ekonomi med kommunikations- och marknadsföringsinriktning på Lunds Universitet, kom valet naturligt.

Stormfors förstärker styrelsen med Radisson- och Vasakronan-profilen Pia Clark för att fortsätta den snabba tillväxten.

En av Stormfors senaste talanger heter Johan Wiberg. Med en stor kunskapstörst förstärker han företagets team av utvecklare. Johans intresse för utveckling växte fram efter en kurs i datateknik på gymnasiet. Sedan dess har han tagit examen i Interaktionsdesign från Nackademin, arbetat på ett flertal byråer och frilansat.