Medlemmarna i Skattebetalarnas Förening kämpar för ett Sverige med bättre välfärd och lägre skatter. De har nu vänt sig till digitalbyrån Stormfors för en ny identitet, strategisk kommunikation och en helt ny webbplats.

B2B-företaget Lekab har nyligen inlett ett spännande samarbete med Stormfors för att stärka företagets digitala kommunikation. Lekab har sedan grundandet 1994 positionerat sig starkt inom intelligenta SMS-, messaging & fax-produkter och är nu redo för nästa stora steg online.

Vi är rejält glada att SAXO valt oss som partner för strategi och digital kommunikation.

Stormfors vill inte bara leda den digitala revolutionen inom företagskommunikation. Vi vill också vara ett föredöme i samhället, så att våra kunder och medarbetare är stolta över oss. Ett led i denna strävan är att Stormfors stödjer den indiska hjälporganisationen Makkala Jagriti (som betyder ”Awakening of Children” på språket hindi).

Stormfors strävar efter att revolutionera företagskommunikation för B2B-bolag. Många av de stora framstegen inom företagskommunikation har hittills dröjt med sitt genomslag bland just B2B-bolagen. Detta beror oftast på en mer avancerad säljprocess samt mer komplexa tjänster och produkter.
Nu märker vi dock att trenderna, tekniken och strategierna börjar hinna ikapp, vilket bekräftas av nedanstående statistik. Vi på Stormfors Digitalbyrå har bestämt oss för att leda denna spännande utveckling och det verkar onekligen som att vi är på rätt spår.